Hoe kan ik betalen?

Bij Slagerij Vandecruys Online kan u betalen met BANCONTACT, VISA of MasterCard. Dit doen we om het u zo makkelijk mogelijk te maken! U verliest geen tijd meer met betalen in het afhaalpunt, en kan onmiddellijk uw bestelling mee naar huis nemen.

1. Wat heeft u nodig om online te betalen?

Indien u betaalt met uw bankkaart of kredietkaart

  • Een bankkaart (Bancontact) of kredietkaart (VISA of MasterCard)
  • De kaartlezer van uw online banking

Indien u betaalt via de App van Bancontact

  • Uw smartphone of tablet met de geïnstalleerde app van Bancontact
  • U kan de app installeren via de App Store (voor Apple), via de Windows Phone Store (Voor Windows Phone), of ontdek het op Google Play (voor Android). Meer informatie vindt u ook op de site van Bancontact. https://www.bancontact.com/nl



2. Hoe gaat u te werk?

Indien u betaalt met uw bankkaart of kredietkaart

  1. Nadat u uw bestelling heeft nagekeken, bevestigt u de algemene voorwaarden, en klikt u op "VERDER NAAR BETALEN"
  2. Vervolgens wordt u doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van MOLLIE, de betaalprovider
  3. Hier vult u uw KAARTNUMMER van uw bankkaart in.
  4. Het kaartnummer staat aangegeven op uw bankkaart en begint met 6703 en telt 17 cijfers. Dus ook het allerlaatste cijfer dat niet bij het nummer lijkt te horen dient u in te geven
  5. Geef enkel CIJFERS in, geen letters
  6. Geef uw naam en de vervaldatum van uw bankkaart in
  7. Klik op "Ga verder"

 

Indien u betaalt via de App van Bancontact

  1. Open de app van Bancontact op uw smartphone of tablet
  2. Scan de QR-code aan de linkerkant van uw scherm



3. Bevestig de transactie

Indien u betaalt met uw bankkaart of kredietkaart

  1. Neem uw kaartlezer bij de hand, en volg de instructies van uw bank die op het scherm staan.
  2. Klik op "Aankoop bevestigen"
  3. U heeft betaald!

Indien u betaalt via de App van Bancontact

  1. Toets uw pincode in op uw smartphone of tablet
  2. U heeft betaald!