Slagerij Vandecruys Online maakt gebruik van cookies voor functionele en analytische doeleinden. Lees meer in onze privacyverklaring.
35 afhaalpunten in uw buurt

Hoe werkt onze shop?

Registeren

Waarom registreren?

Bij je eerste aankoop vragen we je je gegevens op te geven, zodat we u als klant kunnen registreren. Bij alle volgende aankopen kan je je atijd aanmelden met je e-mailadres of gebruikersnaam en paswoord. Zo heb je een eigen account en moet je niet steeds alle gegevens terug invullen. Je wachtwoord kan je zelf kiezen.

Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Via deze link kan je je e-mailadres ingeven, waarna je wachtwoord per e-mail naar je verzonden wordt.

Bestellen

Tot wanneer kan ik bestellen?

Om u een zo vlot mogelijke service te garanderen, en ervoor te zorgen dat uw producten kraakvers zijn, hanteren wij onderstaande bestelregels. Uiteraard kan u ook steeds een paar dagen op voorhand bestellen, zodat u elke dag van de week uw vers stukje vlees kan gaan afhalen bij uw favoriete afhaalpunt!

Bestellen via het Foodnetwerk van PostNL

Bij Slagerij Vandecruys Online kan je ook kiezen om je bestelling thuis te laten leveren via het speciale Foodnetwerk van PostNL. Levering kan op woensdag- of vrijdagavond. Je bestelling wordt geleverd in speciaal ontwikkelde geïsoleerde foodboxen die de chauffeur na levering terug meeneemt. Op deze manier kunnen we elke box en de koelelementen hergebruiken, en verkleinen we de afvalberg.

Voor levering via PostNL geldt hetzelfde principe als levering in een afhaalpunt: je plaatst je bestelling de dag voordien voor 13.00 u, en de daaropvolgende dag wordt je bestelling geleverd.

Je wordt per e-mail en sms op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering. Toch niet thuis? Dan bezorgt de chauffeur bij de buren of probeert je telefonisch te bereiken om verder af te spreken!

Hoe weet ik dat mijn bestelling aanvaard is?

Na het bevestigen van je bestelling en de betaling via de beveiligde site doorlopen is, krijgt u van ons een orderbevestiging, en eveneens een bevestiging per e-mail. De orderbevestiging bevat een overzicht van de bestelde producten en hun hoeveelheid, de prijs, het bestelnummer, de betalingswijze en het gekozen afhaalpunt.

Wat als een product niet in voorraad is?

De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. We werken echter steeds met verse producten, dus het kan dat onze voorraad van een bepaald product tijdelijk uitgeput is, in dat geval laten we je onmiddellijk weten wanneer je het opnieuw kan bestellen.

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Slagerij Vandecruys Online?

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we bij Vandecruys Online gekozen om betalingen enkel te laten verlopen via elektronische weg (Bancontact, Visa of Mastercard). Op deze manier verliest u geen tijd als u uw bestelling gaat oppikken in het afhaalpunt! Klanten van KBC, Belfius of ING kunnen ook betalen via de betaalbuttons van hun eigen bank.

Is een online betaling met de kaart veilig?

Slagerij Vandecruys Online werkt voor de online betalingen samen met MOLLIE. Zij zijn één van de marktleiders in online betalingen. Zo kunnen we je garanderen dat alle betalingen uiterst veilig verlopen. Ze maken gebruik van de beste en veiligste technologie die momenteel voorhanden is. Al je persoonlijke gegevens en ook deze van je bankkaart worden versleuteld via veilige server software, Secure Socket Layer- protocol genaamd, om een maximale veiligheid te waarborgen.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle kosten, zijnde de prijs per artikel inclusief BTW en de totaalprijs, worden duidelijk vermeld voor je je bestelling bevestigt.

Mail ons

Speciale verzoeken of bestellingen stuur je best per mail naar webshop@slagerijvandecruys.be. We proberen elke mail in het mate van het mogelijke binnen de 4 uur te beantwoorden.

Bel ons

Wens je zeer snel geholpen te worden? Bel ons dan op 014 85 28 34. Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 08.30h en 18.00h, behalve op woensdag en zondag.