Hoe werkt onze shop?

Registeren

Waarom registreren?

Bij je eerste aankoop vragen we je je gegevens op te geven, zodat we u als klant kunnen registreren. Bij alle volgende aankopen kan je je atijd aanmelden met je e-mailadres of gebruikersnaam en paswoord. Zo heb je een eigen account en moet je niet steeds alle gegevens terug invullen. Je wachtwoord kan je zelf kiezen.

Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Via deze link kan je je e-mailadres ingeven, waarna je wachtwoord per e-mail naar je verzonden wordt.

Bestellen

Tot wanneer kan ik bestellen?

Via levering in een afhaalpunt

Om u een zo vlot mogelijke service te garanderen, en ervoor te zorgen dat uw producten kraakvers zijn, hanteren wij onderstaande bestelregels. Uiteraard kan u ook steeds een paar dagen op voorhand bestellen, zodat u elke dag van de week uw vers stukje vlees kan gaan afhalen bij uw favoriete afhaalpunt!

Via levering bij u thuis via PostNL

Hoe werkt het Foodnetwerk van PostNL?

Via het Foodnetwerk kan u uw pakket op woensdagavond of op vrijdagavond laten leveren bij u thuis. De producten worden in een herbruikbare koelbox, voorzien van ijselementen, door ons verzonden. U ontvangt dus geen verpakkingsmateriaal meer.

Het is wel belangrijk dat u op het moment van levering thuis bent. U ontvangt van PostNL een dag van tevoren een tijdsvenster van 1 uur waarbinnen uw pakket wordt geleverd. Daanaast ontvangt u ook nog een e-mail met daarin inloggegevens waarmee u uw pakket via "Track & Trace" online kan volgen. Op de middag van de afleverdag ontvangt u per mail nog een update van PostNL. Zorg er voor dat u ook thuis bent op het moment van aflevering. Informeer eventueel uw buren mocht u problemen voorzien. PostNL zal dan bij afwezigheid proberen het pakket bij uw buren af te leveren. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn wordt u telefonisch ook nog benaderd om een alternatief te bespreken.

Als het pakket niet afgeleverd kan worden, gaat dit terug mee naar PostNL. Er is dan een mogelijkheid het pakket de volgende dag opnieuw te laten leveren tegen een meerprijs van € 25,- Dit gaat dan per koerier. Als de oorzaak van het niet aanleveren bij PostNL ligt zijn deze extra kosten uiteraard niet van toepassing en wordt er kosteloos nageleverd.

Duurzaamheid

We verpakken iedere bestelling met de grootste zorg zodat alles in perfecte conditie aankomt. De doos waarin uw producten wordt verzonden is ontwikkeld door de Universiteit van Wageningen en isoleert beter dan gelijk welke EPS-doos. Nadat de producten en de koelelementen zijn toegevoegd wordt de doos verzegeld.

De chauffeur haalt de bestelling eruit bij aflevering en neemt de doos en ijselementen mee terug zodat deze herbruikt kunnen worden. Het systeem is dus ook nog eens beter voor het milieu! Verzendingen met Foodnetwerk zijn gegarandeerd.

Hoe weet ik dat mijn bestelling aanvaard is?

Na het bevestigen van je bestelling en de betaling via de beveiligde site doorlopen is, krijgt u van ons een orderbevestiging, en eveneens een bevestiging per e-mail. De orderbevestiging bevat een overzicht van de bestelde producten en hun hoeveelheid, de prijs, het bestelnummer, de betalingswijze en het gekozen afhaalpunt.

Wat als een product niet in voorraad is?

De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. We werken echter steeds met verse producten, dus het kan dat onze voorraad van een bepaald product tijdelijk uitgeput is, in dat geval laten we je onmiddellijk weten wanneer je het opnieuw kan bestellen.

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Slagerij Vandecruys Online?

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we bij Vandecruys Online gekozen om betalingen enkel te laten verlopen via elektronische weg (BANCONTACT, VISA of MasterCard, KBC Online; Belfius Online, ING Online). Op deze manier verliest u geen tijd als u uw bestelling gaat oppikken in het afhaalpunt!

Is een online betaling met de kaart veilig?

Slagerij Vandecruys Online werkt voor de online betalingen samen met MOLLIE. Zij zijn één van de marktleiders in online betalingen in Europa. Zo kunnen we je garanderen dat alle betalingen uiterst veilig verlopen. Ze maken gebruik van de beste en veiligste technologie die momenteel voorhanden is. Al je persoonlijke gegevens en ook deze van je bankkaart worden versleuteld via veilige server software, Secure Socket Layer- protocol genaamd, om een maximale veiligheid te waarborgen.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle kosten, zijnde de prijs per artikel inclusief BTW en de totaalprijs, worden duidelijk vermeld voor je je bestelling bevestigt.

© 2018 - Slagerij Vandecruys Online - Alle rechten voorbehouden

Mail ons

Speciale verzoeken of bestellingen stuur je best per mail naar webshop@slagerijvandecruys.be. We proberen elke mail in het mate van het mogelijke binnen de 4 uur te beantwoorden.

Bel ons

Wens je zeer snel geholpen te worden? Bel ons dan op 014 85 28 34. Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 08.30h en 18.00h, behalve op woensdag en zondag.

Deze website gebruikt cookies. Lees onze voorwaarden. OK